Procedura de retur a produselor Avon

Procedura de retur a produselor Avon
1.
Conditii de returnare:
Produsele cosmetice marca Avon se accepta a fi returnate in termen de 3 luni de la data facturii emisa la
achizitionarea acestora, specificand motivul returnarii pe formular. Produsele trebuie sa prezinte
minimum doua treimi din continutul original si
sa f
ie trimise de preferinta in ambalajul original
. Avon va
inlocui produsul sau va returna contravaloarea acestuia. In cazul in care doriti sa returnati un produs
marca Avon fara a furniza un motiv, puteti face acest lucru in termen de maxim 14 zile calendari
stice de
la data receptionarii acestuia, si doar daca acesta este sigilat.
In cazul in care produsele returnate nu indeplinesc aceste conditii si sunt expediate catre Centrul
Operational Avon din Bucuresti, returul nu va fi operat in sistem. Avon nu isi
asuma responsabilitatea
returnarii catre Reprezentant a produselor care nu indeplinesc conditiile de retur.
Produsele non

cosmetice de folosinta indelungata (de exemplu ceas, cantar, uscator de par, etc.) pot fi
returnate in termen de 12 luni, pentru a fi reparate sau inlocuite. Daca reparatia sau inlocuirea nu este
posibila, Avon va returna contravaloarea acestora.
In cazul in care produsul de folosinta indelungata este insotit de garantie oferita de producator, cu un
termen de mai mare de 12 luni, acest termen va fi aplicat produsului, in locul celui asigurat de Av
on.
Avon garanteaza respectarea drepturilor consumatoriului prevazute in legea nr.449/2003 privind
vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
2. Se accepta returul produselor din categoriile de mai jos, numai in cazul in care acestea prezinta
defectiuni si numai pentru inlocuirea acestora cu produse similare :
-
brosurile, mostrele, produsele din oferta demo, cat si orice alt produs din categoria materialelor
promotionale “suport pentru prezentarea produselor”. Acestea sunt destinate sustine
rii activitatii de
Reprezentant/Lider.
-
produsele obtinute ca beneficii de catre membrii cluburilor Nova si Supernova. Acestea sunt destinate
sustinerii activitatii de Reprezentant/Lider.
-
produsele care sustin diferite campanii sociale (ex. Insigna
argintie Breast Cancer). Fondurile obtinute
in urma comercializarii de catre Avon a acestor produse sunt destinate sustinerii respectivelor campanii
sociale prin actiuni de sponsorizare.
Produsele care au fost comandate ca facand parte din aceeasi oferta
se pot returna numai impreuna.
Produsele din comenzi plasate in cadrul competitiilor / programelor de motivare se pot returna numai
insotite de produsele primite cu titlu gratuit (premiu)
3.
Retururile integrale
Retururile integrale sunt considerate retururile coletelor sigilate, corespunzator facturii, care nu au fost
livrate catre Reprezentant sau ridicate de catre Reprezentant in termenul de livrare stabilit pentru
fiecare tip de comanda in parte.
In cazul in
care un colet nu este sigilat, acesta nu se va considera retur integral, ci se va completa
formularul de retur produs cu produs. In acest caz se va respecta punctul 4 din prezenta procedura.
Pentru coletele nelivrate, ce vor fi returnate integral, pentru
alte motive decat cele ce tin de politica de
livrare a companiei, se va percepe o taxa de procesare aferenta costului de returnare, in valoare de 15
lei, ce va fi inclusa pe factura emisa ulterior inregistrarii returului in contul de Reprezentant. De
asem
enea, la procesarea in sistem a doua retururi integrale pentru doua facturi consecutive, contul de
Reprezentant va fi blocat. ASM
-
ul si DSM
-
ul vor primi un email de informare in acest sens, ce va fi trimis
de catre operatorul de retururi din Departamentul
de Relatii cu Clientii.
In cazul retururilor integrale taxele (transport/ambalare/retur integral) si penalitatile nu vor fi scazute.
Reprezentantul are obligatia de a le achita la data scadenta a facturii returnate.
4.
Expedierea retururilor catre Centrul O
perational Chiajna
Produsele de returnat se vor trimite de catre Reprezentant prin Posta Romana (doar la oficiile postale
care au Mesagerie) sau prin orice alt serviciu de curierat care permite declararea valorii coletului,
insotite obligatoriu de formul
arul de retur completat si semnat, catre Avon Cosmetics (Romania) S.R.L.,
Str.Industriilor nr.13 bis, cod 077040, Jud.Ilfov, Chiajna.
Daca formularul nu va fi completat corect (datele de identificare ale Reprezentantului nu vor fi corecte,
datele de pe fa
ctura sau codurile produselor vor fi eronate) Avon nu isi asuma responsabilitatea
inapoierii produselor catre Reprezentant.
Cheltuielile de expeditie a retururilor vor fi suportate de Reprezentant. Formularul de retur este
disponibil pentru Lideri, ASM si
pentru Reprezentanti pe site
-
ul

http://www.avoncosmetics.ro

in
sectiunea “Campania curenta/ Materiale utile/ Download documente”.
Rubricile formularului de retur vor fi completate corect si complet, fiind nece
sare pentru identificarea in
facture Reprezentantului a produselor returnate.
In urma expedierii coletului, Reprezentantul va primi de la Oficiul Postal sau de la alt Curier o dovada a
efectuarii expeditiei, ce trebuie pastrata timp de 3 luni, pentru sol
utionarea unor eventuale reclamatii.
5.
Operarea retururilor
Operatorul de retururi din Departamentul de Relatii cu Clientii receptioneaza formularele de retur si
completeaza data receptionarii lor. Formularele vor fi procesate in maxim 6 zile lucratoare din ziua
receptionarii lor la Avon.
In cazul in care returul
(partial) nu este inregistrat in balanta pana la data scadenta, este necesar ca
Reprezentantul sa achite facture integral. Valoarea produselor returnate se scade automat din balanta
curenta.
Operatorul de retururi va opera in sistem facturile de retur pent
ru produsele respective, pe numele
Reprezentantilor care au efectuat returul. Procesarea presupune identificarea Reprezentantului in baza
de date dupa numarul de marca de pe formular, identificarea facturii si a codurilor returnate, apoi
inregistrarea retu
rului in baza de date si emiterea facturii de retur. Valoarea neta a produselor returnate
este scazuta din balanta/suma pe care acesta o are de achitat catre Avon in momentul procesarii
returului.
Completarea corecta a formularului de retur se face pe ra
spunderea Reprezentantului. Atunci cand
identificarea produselor in factura nu este posibila sau celelalte conditii de retur nu au fost respectate,
returul nu va putea fi procesat iar operatorul va aduce la cunostinta Reprezentantului si a Directorului
de
Zona acest lucru printr
-
un e
-
mail.
Valoarea facturii de retur poate fi consultata in pagina personala de internet a Reprezentantului, la
sectiunea “Contul meu/ Balanta”. Reprezentantii abonati la serviciul “Avon Info Plus” vor primi prin SMS
pe numarul d
e telefon mobil existent in baza de date o notificare care contine valoarea returului, in ziua
operarii acestuia.
Orice sesizare legata de operarea retururilor va fi adresata in termen de 14 zile calendaristice de la data
trimiterii returului catre Depart
amentul de Relatii cu Clientii la numarele de telefon 021
-
311.85.55,
*2866 sau in scris, folosind sectiunea « Contacteaza
-
ne ».
6.
Mentiuni
In cazul in care:
-
produsele primite in colet de catre Reprezentant sunt defecte (defect din fabricatie sau sunt
deteriorate prin scurgerea altor produse in colet);
-
produsele comandate nu mai exista in stoc si sunt substituite cu alte produse pe care insa
Reprezentantu
l nu si le doreste;
-
in cutie sunt produse livrate eronat in locul produselor comandate;
Reprezentantul poate returna produsele din aceste categorii, gratuit, la sediul zonei de care apartine,
unde va completa formularul de retur si va primi un numar
de inregistrare, in termen de maxim 14 zile
calendaristice.
Pentru zonele din Bucuresti, Centrul Expres Lahovari va rezolva problemele legate de produse defecte si
substitutii in 48 de ore lucratoare din momentul primirii coletului, doar pentru inlocuire
a produsului.

Lasă un răspuns

Puteți folosi aceste taguri și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>